Συνέντευξη με τη YouTuber Νικολ Νταλιπη

 

Nicole Dalipi, συνέντευξη, guida
Πηγή εικόνας: προσωπικό αρχείο Νικόλ

 Η Νικόλ Νταλίπη/ Nicole Dalipi είναι μια νέα Ελληνίδα Youtuber και TikToker που ασχολείται ενεργά με το διαδίκτυο. Αγαπά τον κόσμο της μόδας και της ομορφιάς, για αυτό μοιράζεται μυστικά με το κοινό της. Παρακάτω παραχωρεί μια αποκλειστική συνέντευξη στο Guida Blogspot και μας εξηγεί πως ξεκίνησε στο διαδικτυακό κόσμο, πόσο συχνά ταξιδεύει, πως ξεκίνησε η αγάπη για την αισθητική, με ποιες Youtubers επιθυμεί να συνεργαστεί στο μέλλον, πως διαχειρίζεται τα αρνητικά σχόλια και πολλά ακόμη.

Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς.

Γεια σας! Είμαι η Νικόλ και πρόσφατα έκλεισα τα 18. Ασχολούμαι με τον χώρο του Internet γενικότερα, δηλαδή Instagram, Tiktok, YouTube. Στον ελεύθερο χρόνο μου, κάνω βίντεο είτε στο Tiktok είτε στο Youtube.

Nicole Dalipi, συνέντευξη, guida
Πηγή εικόνας: προσωπικό αρχείο Νικόλ
Ποια η αφορμή για να δημιουργήσετε το δικό σας κανάλι στο YouTube και να μοιράζεστε ιστορίες σας και μυστικά ομορφιάς με το κοινό;

Όταν ανακάλυψα τον κόσμο των Youtubers ήθελα να συμμετέχω κι εγώ σε αυτόν. Είχα πολλές ιδέες και πάντα ήθελα να βοηθάω με οποιοδήποτε τρόπο τους γύρω μου. Όπως  μου έδιναν έμπνευση άλλοι Youtubers που παρακολουθούσα, έτσι ήθελα κι εγώ να μπορώ να εμπνεύσω άτομα. Είτε μέσα από τα βιντεάκια μόδας - δεν έχει σημασία ποιος είσαι και τι φοράς απλά ένα κομμάτι ύφασμα είναι - είτε από βλογκ βίντεο προσπαθώντας να δείξω και την απλή καθημερινή ζωή και όχι "εξωπραγματικά πράγματα". Ωραία είναι τα πάρτυ, τα ταξίδια, οι μεγάλες παρέες και οι fancy εκδηλώσεις, όμως αυτά δεν τα κάνουμε όλη την ώρα. Ειδικά με την κατάσταση που πλέον επικρατεί.

Ποτέ ξεκίνησε η αγάπη για τη μόδα και την αισθητική;

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήθελα πάντα να γίνω σχεδιάστρια μόδας!
Χωρίς καν να ξέρω τι σημαίνει ο όρος αυτός.  Χωρίς καμία υπερβολή. Στο δημοτικό την ώρα της ζωγραφικής πάντα σχεδίαζα - με τις τότε καλλιτεχνικές μου ιδιότητες - καταστήματα ρούχων, με ανθρωπάκια να αγοράζουν τα ρούχα που σχεδίαζα. Επίσης, είχα πολλές κούκλες Barbie με πάρα πολλά φορέματα. (γέλια). Στο γυμνάσιο όλο αυτό εξελίχθηκε και συνδυάστηκε με το μακιγιάζ και έπειτα ακολούθησε η δημιουργία του καναλιού μου στο youtube. Εκεί μπορούσα να τα συνδυάσω όλα αυτά που ήθελα να κάνω και να ασχοληθώ επαγγελματικά στο μέλλον. Ρούχα, μακιγιάζ, φωτογραφία, βίντεο, μοντάζ. Το Youtube για μένα είναι ένας χώρος όπου μπορώ να τα συνδυάσω όλα αυτά μαζί!

Ποιο είναι το πιο όμορφο και πιο άσχημο σχόλιο που σας έχουν γράψει;

 Έχω λάβει αρκετά όμορφα σχόλια. Όχι του τύπου " Είσαι τέλεια, σε αγαπάμε κτλ". Πραγματικά, όμορφα σχόλια που μιλάνε στην καρδιά και μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω αυτό που κάνω. Δε δίνω βάση στα αρνητικά σχόλια, τις περισσότερες φορές δεν τα διαβάζω καν, γιατί ξέρω πως ό,τι και να πουν δεν θα έχει να κάνει με μένα αλλά με τον ίδιο τους τον εαυτό. Το να βγάζεις κακία στο ίντερνετ χωρίς λόγο - πλέον - είναι της μόδα.

Πώς διαχειρίζεστε τα αρνητικά σχόλια;

Το ανθρώπινο μυαλό έχει την τάση να συγκρατεί πάντα τα αρνητικά και να επικεντρώνεται σε αυτά. Εγώ προσπαθώ να κάνω ακριβώς το αντίθετο!(γέλια) Επιλέγω να δώσω την ενέργεια μου στα θετικά. Εκτός από τα συνηθισμένα σεξιστικά σχόλια που παίρνουν όλες οι γυναίκες, δε θυμάμαι να έχω λάβει καμία αρνητική κριτική με λογικά επιχειρήματα.

Nicole Dalipi, συνέντευξη, guida
Πηγή εικόνας: προσωπικό αρχείο Νικόλ

Πιστεύετε ότι το YouTube έχει μέλλον στην Ελλάδα;

Ναι. Πλέον, όποια δουλειά έχει να κάνει με το ίντερνετ, έχει μέλλον. Στην καραντίνα περάσαμε όλοι μας τον περισσότερο χρόνο μας στο διαδίκτυο. Δυστυχώς, στην Ελλάδα βρισκόμαστε λίγο πίσω στο κομμάτι του ίντερνετ και του επαγγέλματος YouTuber. Πιστεύω πως πρέπει να μας τα μαθαίνουν στο σχολείο. Ελπίζω να αλλάξει αυτό σύντομα, να υπολογίζεται και να εκτιμάται ως κανονικό επάγγελμα γιατί μπορεί να φαίνεται εύκολο στους θεατές όμως η πραγματικότητα απέχει πολύ. Μακριά από το "φαίνεσθαι" .

Με ποια YouTuber θα θέλατε να συνεργαστείτε στο μέλλον;

Θα ήθελα άπειρα με την Βενετία Καμάρα και την Σενιόρα Έλις. Που τέτοια τύχη όμως! (γέλια)

Σας αρέσουν τα ταξίδια; Πόσο συχνά ταξιδεύετε;

Αγαπώ τα ταξίδια! Αγαπώ να ανακαλύπτω νέους πολιτισμούς, κουλτούρες, όμορφα μέρη, τη φύση.
Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα να ταξιδεύω περισσότερο. Όπως λέει και ένα ρητό: If traveling was free you would never see me again.

Πώς βιώνεται αυτή την κατάσταση με τον κορονοϊό; Πώς περνάτε το χρόνο σας στο σπίτι;

Στην αρχή ήμουν μια χαρά με το να κάθομαι σπίτι, να έχω την παρέα του εαυτού μου και να μη βγαίνω συχνά. Άλλωστε ήταν ήδη στην καθημερινότητα μου αυτό. Μετά την 2η, την 3η και την 4η καραντίνα έφθασα στο σημείο που άρχισα να  χάνω το μέτρημα, βαρέθηκα αρκετά. Ήθελα να αρχίσω να κάνω κάτι διαφορετικό γιατί όλες μου οι μέρες ήταν ίδιες. Είμαι σίγουρη πως οι περισσότεροι θα ταυτίζονται μαζί μου. Παρηγοριά μου σε αυτόν τον άπλετο χρόνο είχα το Youtube. Μπορεί να υπήρχαν όλες αυτές οι απαγορεύσεις, όμως μπορούσα να συνεχίσω το χόμπι μου. Το καλό της καραντίνας ήταν ότι αφιέρωσα  περισσότερο χρόνο για βελτίωση σε αυτά που αγαπώ, δηλαδή το Youtube και τον εαυτό μου. Μπορεί το τελευταίο κομμάτι να ακούγεται εγωιστικό αλλά το να διαθέτεις χρόνο για τον εαυτό σου δεν είναι εγωιστικό. Λέγεται αυτοεκτίμηση και η αυτοεκτίμηση δεν είναι εγωισμός.

Τέλος, υπάρχει κάτι ακόμη που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας;

Ναι! Ένα μήνυμα σε όλους τους αναγνώστες: Πάντα να παίρνεις έμπνευση από παντού γύρω σου. Από τη φύση, από τους ανθρώπους,  από τα σουρεαλιστικά όνειρα... Η ομορφιά βρίσκεται παντού γύρω σου, αρκεί να ανοίξεις τα μάτια σου για να την δεις.  Να εστιάζεις στη θετική μεριά των πραγμάτων και να κάνεις αυτό που αγαπάς. Άλλωστε μια φορά ζεις. Αν όχι τώρα, τότε πότε; 

Nicole Dalipi, συνέντευξη, guida
Πηγή εικόνας: προσωπικό αρχείο Νικόλ

Ευχαριστούμε τη Νικόλ Νταλίπη/ Nicole Dalipi για αυτήν την συνέντευξη και το φωτογραφικό υλικό!

Βρείτε τη Νικόλ εδώ:

instagram: nicoledalipi

Youtube channel: Nicole Dalipi

 

Eπιμέλεια συνέντευξης: Αθανασία Σκόνδρα


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις