Συνέντευξη στις Greek Women Bloggers

 

 Συνέντευξη που παραχωρήσαμε στο Greek Women Blogers

 

Guida Blogspot, Greek Women Blogers, Συνεντεύξεις
Πηγή εικόνας: προσωπικό αρχείο | Λίνδος, Ρόδος (2019)

Σαν νέα μέλη της ομάδας Greek Women Bloggers, αποφασίσαμε να μοιραστούμε μαζί σας μερικές προσωπικές πληροφορίες και να γνωριστούμε καλύτερα. Διαβάστε παρακάτω την πρώτη και αποκλειστική συνέντευξη της δημιουργού του Guida Blogspot, Aθανασία (Νάνσυ) Σκόνδρα.

 

Πώς και γιατί ξεκίνησες το blogging; 

Δημιούργησα και ξεκίνησα να γράφω στο guidablogspot.blogspot.com το Δεκέμβριο του 2020 με σκοπό να μοιράζομαι ταξιδιωτικές εμπειρίες μου με τον κόσμο. Επίσης, εργάζομαι στον τουριστικό κλάδο και μου αρέσει να διαφημίζω - κυρίως - ελληνικά μέρη. Αφορμή, όμως, ήταν η αρθογράφησή μου το τελευταίο διάστημα σε διάφορα ελληνικά wesites και blogs (όπως Visit Greece, MaxMag, Globalist, Pretty dose κ.ά.). Έτσι, σκέφτηκα να δημιουργήσω κάτι δικό μου και σε αυτό με ακολούθησαν οι αδερφές μου και κάποιοι φίλοι μου που δέχονται με χαρά να μοιράζονται δικές τους ταξιδιωτικές εμπειρίες με το αναγνωστικό κοινό του Guida.

Πες μας λίγα λόγια για σένα; (εργασία, σπουδές, χόμπι, οικογένεια)

 Είμαι η Νάνσυ, σπουδάζω Διοίκηση Τουρισμού, είμαι απόφοιτη τουριστικής σχολής και εργάζομαι σε ξενοδοχείο. Έχω συμμετάσχει σε πρόγραμμα Erasmus στην Κύπρο το 2018, μια όμορφη εμπειρία σε ένα πολυτελέστατο ξενοδοχείο. Χόμπι μου είναι να χορεύω, να αρθρογραφώ, να διαβάζω βιβλία, να ασχολούμαι με το διαδίκτυο, να ακούω μουσική, να κάνω γυμναστική, να επισκέπτομαι μουσεία και να ανακαλύπτω την ιστορία του κάθε τόπου, να ασχολούμαι με τα ζωάκια μου, να περνώ χρόνο με φίλους και γνωστούς κ.ά.

Guida Blogspot, Greek Women Bloggers
Πηγή εικόνας: προσωπικό αρχείο | Ελούντα (2017)

Με τι θέματα ασχολείσαι στο blog σου;

Το Guida, που στα ιταλικά σημαίνει ξεναγός, είναι ένα μπλογκ που έχει σκοπό να ξεναγήσει με έναν ιδιαίτερο τρόπο τον πιθανό επισκέπτη στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. Γράφουμε κυρίως για προορισμούς. Όμως, κάνουμε συχνές αλλαγές και προσθέτουμε καινούργιες στήλες, όπως η στήλη των συνεντεύξεων με travel bloggers, youtubers, φωτογράφους, ξεναγούς κ.ά. και η στήλη των φωτογραφιών με φωτογραφίες από διάφορα μέρη.

Τι το ξεχωριστό έχει να προσφέρει το blog σου στους αναγνώστες σε σχέση με άλλα blogs παρόμοιας θεματολογίας;

Tα άρθρα του Guida δεν είναι σαν προσωπικό ημερολόγιο αλλά σαν οδηγός - ξεναγός, σαν έμπειρος οδηγός - ξεναγός που σου προτείνει τα ιδανικά στέκια για να γευματίσεις, τα κατάλληλα καταλύματα για να διαμείνεις και λοιπές δραστηριότητες που μπορείς να απολαύσεις. Νομίζω ότι αυτό το κάνει ξεχωριστό.

Guida Blogspot, Greek Women Bloggers
Πηγή εικόνας: προσωπικό αρχείο | Kέρκυρα (2018)

 Πώς οργανώνεις τη δουλειά σου γύρω από το blogging;

 Η αλήθεια είναι ότι δεν ασχολούμαι μόνο με το blogging. Ασχολούμαι με πολλά πράγματα ταυτοχρόνως και χρειάζεται πρόγραμμα για να μπορέσω να ανταπεξέλθω σε όλα και να είμαι συνεπής. Κάθε μέρα ασχολούμαστε με το μπλογκ και συγκεκριμένα στο ινσταγκραμ γίνονται σε καθημερινή βάση αναρτήσεις. Η οργάνωση σε ο,τιδήποτε κι αν κάνεις είναι το παν. Διότι χάρη στην οργάνωση θα κερδίσεις χρόνο και επιτυχία.

 Τι έχεις κερδίσει από το blogging;

Έχω κερδίσει νέες γνωριμίες και νέες εξερευνήσεις σε διάφορα μέρη του κόσμου. Χάρη του Guida Blogspot συνομιλήσαμε με ανθρώπους από διάφορες χώρες και αλληλεπιδρούμε μαζί τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, χαίρομαι να βοηθώ και να δίνω πληροφορίες σε κάποιον που επιθυμεί να επισκεφθεί κάποιο ελληνικό μέρος. Άρα, το blogging μού έδωσε χαρά και άνοιξε τους γεωγραφικούς ορίζοντές μου.

 

Guida Blogspot, Greek Women Bloggers
Πηγή εικόνας: προσωπικό αρχείο | Δελφοί (2016)


Ποιος είναι ο στόχος σου για το blog σου σε ένα χρόνο από τώρα;

 Το Guida Blogspot αλλάζει συνεχώς... Σχεδόν κάθε μήνα προσθέτουμε κάτι νεότερο ώστε να γίνει περισσότερο προσιτό και ευανάγνωστο στο κοινό. Εύχομαι  σε ένα χρόνο από τώρα να υπάρξει μεγαλύτερη απήχηση και να δημιουργηθούν νέες γνωριμίες με λάτρεις των ταξιδιών.

 Κάτι άλλο που θέλεις να συμπληρώσεις πριν κλείσουμε;

Θα ήθελα να επισημάνω ότι το Guida Blogspot, ως ο ιδανικός ξεναγός, θα πραγματοποιήσει συνεργασίες στο μέλλον. Για αυτό μείνετε συντονισμένοι στα social media μας σε φβ, ινσταγκραμ και twitter διότι θα ακολουθήσουν ανακοινώσεις.

Guida Blogspot, Greek Women Bloggers, Συνεντεύξεις
Πηγή εικόνας: προσωπικό αρχείο | Σητεία, Κρήτη (2018)

 

Σας ευχαριστούμε Greek Women Bloggers για τη συνεργασία και που μας φιλοξενείτε στο site σας και μας δίνετε την ευκαιρία να γνωριστούμε στο αναγνωστικό κοινό!

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις