ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΙΣ LOKA TRAVELLERS

συνέντευξη, Loka Travellers
Πηγή εικόνας: αρχείο Loka Travellers

 Οι Loka Travellers είναι δυο φίλες ταξιδιώτισσες που μοιράζονται το ίδιο πάθος για ταξίδι και εξερεύνηση. Η Κατερίνα Λώνη και η Ελπίδα Κατσιάβου μας ξεναγούν, μέσω των φωτογραφιών τους στο ινσταγκραμ, σε διάφορους προορισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η Κατερίνα σπουδάζει Νομική και έχει καταγωγή από την Αερόπολη Λακωνίας, και η Ελπίδα σπουδάζει Οικονομικά και έχει καταγωγή από τo Καστρί Αρκαδίας. Παρακάτω οι Loka Travellers παραχωρούν μια συνέντευξη στο Guida Blogspot και μιλούν για τη ζωή τους, εξηγούν πως προέκυψε το όνομα Loka Travllers, αναφέρουν ποια εποχή ταξιδεύουν συνήθως, τί αγαπούν περισσότερο στα ταξίδια τους και πολλά ακόμη.

 

Πείτε μας λίγα λόγια για σας κορίτσια.

Αρχικά να σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ευκαιρία που μας δίνετε να συστηθούμε σε όσους θέλουν να μας γνωρίσουν καλύτερα! Ονομαζόμαστε Κατερίνα Λώνη και Ελπίδα Κατσιάβου και είμαστε δύο αδελφικές φίλες εδώ και αρκετά χρόνια. Μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος για τα ταξίδια και τις εκδρομές, έχουμε μεγαλώσει στο ίδιο μέρος και παρόλο που φαινόμαστε εκ διαμέτρου διαφορετικές, έχουμε κοινό τρόπο σκέψης και πιστεύουμε στις ίδιες αξίες. Ας σας συστηθούμε λοιπόν μια μια... Λέγομαι Κατερίνα Λώνη, είμαι 22 χρόνων και σπουδάζω Νομική στη Κομοτηνή! Έχω μεγαλώσει στα Κάτω Δολιανά Αρκαδίας και έχω καταγωγή από την Μάνη, πιο συγκεκριμένα από την Αρεόπολη Λακωνίας καθώς και από την Νεάπολη Λακωνίας από την πλευρά της μητέρας μου. Στον ελεύθερό μου χρόνο μου αρέσει πολύ να ζωγραφίζω, είναι κάτι που με ηρεμεί και με κάνει να νιώθω όμορφα. Λατρεύω το καλοκαίρι και τη θάλασσα, μακάρι να κρατούσε λίγο παραπάνω… Έχω γενέθλια τον Αύγουστο και είμαι σε ζώδιο Λέων. Τέλος, εύχομαι κάποια μέρα να έχω κάνει όσα περισσότερα ταξίδια μπορώ έχοντας δίπλα μου πρόσωπα που αγαπώ και είμαι ο εαυτός μου μαζί τους, ώστε να είμαι γεμάτη από εμπειρίες και τρόπο σκέψης καλύτερο, εμπλουτισμένο από όλα αυτά που θα έχω μάθει!


Από την άλλη, εγώ ονομάζομαι Ελπίδα Κατσιάβου, είμαι 24 χρονών και σπουδάζω στο τμήμα Οικονομικών επιστημών στο Ρέθυμνο Κρήτης. Έχω καταγωγή από το Καστρί Αρκαδίας και έχω μεγαλώσει στα Κούτρουφα Αρκαδίας, απ΄όπου και κατάγομαι από την πλευρά της μητέρας μου. Γενικότερα είναι γειτονικά χωριά και κάπως έτσι γνωριστήκαμε και δέσαμε με την Κατερίνα. Αγαπώ τις εκδρομές γενικότερα, σα γνήσιο Τοξοτάκι, και λίγο παραπάνω τις εκδρομές με αυτοκίνητο, λατρεύω την αίσθηση της ανεμελιάς που σου προσφέρει. Οι καλύτερες στιγμές, κατά την άποψη μου, δε χρειάζονται πολλά. Καλή παρέα, καλή μουσική, καλό φαγητό και έχω ό,τι χρειάζομαι! Ελπίζω να καταφέρω να εκπληρώσω όλους μου τους στόχους και τα όνειρα κάποια μέρα και να γεμίσω εμπειρίες ώστε να νιώθω πλήρης, χωρίς απωθημένα!


Πώς προέκυψε το όνομα Loka Travellers;

Το όνομα αυτό ήταν μία ιδέα της στιγμής, όπως και η απόφαση μας να δημιουργήσουμε την σελίδα μας! Το «loka»έχει σχηματιστεί από τα αρχικά των επιθέτων μας, lo από το Λώνη και ka από το Κατσιάβου! Επίσης μας άρεσε πολύ σαν ιδέα διότι ακουστικά το «loka», παραπέμπει στο «loca» την Ισπανική λέξη που σημαίνει τρέλα, είτε αυτό σημαίνει τρέλα για τα ταξίδια είτε γενικά στην ζωή. Το travellers»όπως θα καταλαβαίνετε οι περισσότεροι, επειδή αγαπάμε τα ταξίδια. Όλες οι φωτογραφίες που κοινοποιούμε είναι δικές μας, από τα ταξίδια που έχουμε κάνει, είτε μαζί είτε μόνη της η καθεμία.

 

Loka Traveller, συνέντευξη
Πηγή εικόνας: αρχείο Loka Travellers | Αερόπολη Μάνης

Πόσο συχνά ταξιδεύετε;

Την προκειμένη περίοδο δυστυχώς οι εξορμήσεις μας έχουν γίνει ελάχιστες και αυτές σε πολύ κοντινά μας μέρη, λόγω του covid. Υπό άλλες συνθήκες ταξιδεύουμε κυρίως τα καλοκαίρια που έχουμε χρόνο από τις σχολές μας, αλλά δεν αποκλείεται να ταξιδέψουμε τα Χριστούγεννα ή το Πάσχα για κάποιες μέρες να κάνουμε τις εκδρομές μας.


Εκτός από τα ταξίδια αγαπάτε και τη φωτογράφηση. Το προφίλ σας στο
ινσταγκραμ έχει πολλές φωτογραφίες από διαφορά ελληνικά μέρη.
Σκέφτεστε να ασχοληθείτε με τη φωτογράφηση επαγγελματικά;

Η φωτογράφιση είναι αγαπημένη μας ασχολία και χόμπι, διότι μπορούμε έστω και έτσι να κρατήσουμε ζωντανές κάποιες εικόνες που είδαμε και μας άρεσαν ώστε να μείνουν πιο ξεκάθαρες στο μυαλό μας. Ασχολούμαστε εντελώς ερασιτεχνικά, μέχρι στιγμής, και δεν έχουμε σκεφτεί να το εξελίξουμε σε επαγγελματικό μονοπάτι.  Όμως ποιος ξέρει για το μέλλον;! Οι φωτογραφίες είναι ένας τρόπος να κρατάμε τις αναμνήσεις μας ζωντανές και αυτό είναι που μας μαγεύει!

Loka Traveller, συνέντευξη
Πηγή εικόνας: αρχείο Loka Travellers | Πλατεία Αγίου Βασιλείου Τρίπολης

 

Τί αισθάνεστε κάθε φορά που ταξιδεύετε;

Το να μπορείς να ταξιδέψεις είναι μεγάλη υπόθεση και ευλογία. Αυτό το συνειδητοποιούμε περισσότερο όσο μεγαλώνουμε, που μεγαλώνουν μαζί μας και οι υποχρεώσεις. Ελευθερία, νομίζουμε είναι η πιο σωστή λέξη. Ανεξαρτήτως του προορισμού όταν ταξιδεύεις, ταξιδεύει το μυαλό και τα όνειρα. Όνειρα που σε κάθε ταξίδι σού δίνεται η δυνατότητα να τα πραγματοποιήσεις. Είναι μαγικό να συνειδητοποιείς το μεγαλείο της φύσης, ανακαλύπτοντας συνεχώς νέα μέρη, γνωρίζοντας νέους ανθρώπους και κερδίζοντας εμπειρίες. Στη συνέχεια, έχεις περιέργεια για το τι άλλο μπορείς να δεις, ανυπομονησία να επισκεφθείς αυτά που σχεδιάζεις, θαυμασμό για τις ομορφιές του κόσμου… Μετά από όλα αυτά νιώθουμε γεμάτες, από όμορφες στιγμές!

 

Ποιο είναι το πιο ωραίο ταξίδι σας μέχρι στιγμής;

Αν και είναι δύσκολη η επιλογή, θα πούμε τον Πόρο. Ο λόγος που τον έχουμε ξεχωρίσει είναι επειδή αποτελεί το πρώτο μας κοινό ταξίδι. Ο Πόρος δεν είναι μεγάλο νησί και μπορεί να μην είναι γνωστό σε όλους, αλλά σίγουρα όταν το επισκεφθεί κανείς μετά του μένει αξέχαστο! Έχει πολλές κρυμμένες ομορφιές, εκτός βέβαια από τις φανερές, που θα έπρεπε ο κάθε ταξιδιώτης να δει. Θυμόμαστε χαρακτηριστικά, το πιο ψηλό μέρος του νησιού όπου βρίσκεται το Ιστορικό Ρολόι που έχει υπέροχη θέα, βλέπεις τη θάλασσα και τα απέναντι βουνά που στην όψη τους θυμίζουν ξαπλωμένη γυναίκα, αλλιώς όπως λέγεται η Κοιμωμένη του Πόρου. Η φύση είναι γνωστό ότι μεγαλουργεί! Αξίζει οπωσδήποτε να θαυμάσει κανείς αυτή την θέα όποια ώρα της ημέρας. Ακόμη στο ταξίδι μας κάναμε βόλτα γύρω από το νησί με βάρκα για να το θαυμάσουμε και από την θάλασσα, που εννοείται πως αξίζει να το κάνει αυτό κανείς κάθε μέρα. Αξίζει να σας αναφέρουμε και ένα υπέροχο μοναστήρι στο νησί, που και εκεί πήγαμε με τη βάρκα. Αυτό είναι η Ιερά Μονή Ζωοδόχου Πηγής. Όσοι αγαπάτε τα μοναστήρια και τις επισκέψεις σε αυτά σίγουρα θα το λατρέψετε. Είναι ένα γαλήνιο μέρος μέσα σε ένα πανέμορφο τοπίο. Εμείς, πάντως, μείναμε εντυπωσιασμένες! Ας προσθέσουμε και κάτι τελευταίο από το ταξίδι μας, για τους λάτρεις του πολιτισμού προτείνουμε το αρχαιολογικό μουσείο του νησιού, που το περιεχόμενο του δε θα αφήσει αδιάφορο κανέναν ούτε αυτούς που βαριούνται τα μουσεία. Είναι μικρό, γεμάτο, ενδιαφέρον όπως και όλο το νησί!

 

 

Loka Traveller, συνέντευξη
Πηγή εικόνας: αρχείο Loka Travellers | Πόρος


 

Έχετε ταξιδέψει στο εξωτερικό; Πώς ήταν αυτή εμπειρία σας;

Δυστυχώς, μέχρι στιγμής δε μας έχει δοθεί η ευκαιρία, λόγω της κατάστασης που διανύουμε και λόγω υποχρεώσεων να οργανώσουμε και να πραγματοποιήσουμε κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό, αλλά είναι στα άμεσα σχέδια μας. Γι’ αυτόν το λόγο, θα απαντήσουμε η καθεμία ξεχωριστά αυτήν την ερώτηση...


Κατερίνα: Στο εξωτερικό έχω ταξιδέψει 2 φορές. Η πρώτη μου εμπειρία ήταν πριν αρκετά χρόνια που
είχα πάει με την μητέρα μου στη Γαλλία, μετά από μια εκδρομή που διοργάνωσε το φροντιστήριο που πήγαινα. Ήμουν σε ηλικία περίπου 12 χρόνων, αλλά θυμάμαι πολλά έως τώρα και σίγουρα θα ξαναπήγαινα. Είναι υπέροχη χώρα! Το δεύτερο ταξίδι μου ήταν στη Βουλγαρία. Τη χώρα αυτή την επισκέφθηκα τα Χριστούγεννα του 2019. Πρώτη στάση ήταν το χιονοδρομικό κέντρο στο Μπάνσκο, ήταν ωραία εμπειρία, αν και ένιωθα ότι ήμουν στην Ελλάδα με τόσους Έλληνες που άκουγα γύρω μου. Εμένα προσωπικά με εντυπωσίασε η διαδρομή με το τελεφερίκ που κάνει κανείς για να ανέβει στο χιονοδρομικό. Η θέα από εκεί ήταν πανέμορφη, μου έχει μείνει πιο συγκεκριμένα η εικόνα από τα σύννεφα. Είχαν κατέβει χαμηλά και μαζί με τα χρώματα της ώρας εκείνης, δημιουργούσε μια αίσθηση ότι κοιτάς λίμνη ανάμεσα στα βουνά από ψηλά. Ήταν υπέροχο. Δεύτερη στάση, και τελευταία ήταν η πρωτεύουσα της Βουλγαρίας, η Σόφια. Μπορώ να πω πως μου άρεσε πολύ. Στο κέντρο της πόλης, ειδικά, υπάρχουν πολλά όμορφα κτήρια με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική, που αξίζει να δει κανείς. Ωστόσο πέρα από το κέντρο της πόλης που συνδύαζε παλιό με σύγχρονο, τα υπόλοιπα με οδηγούσαν σε μια παλιά εποχή. Κάτι ακόμη που μου έκανε εντύπωση ήταν ο δρόμος προς το Μπάνσκο. Τα χωριά που περνούσα για να πάω εκεί ήταν τελείως έρημα, εγκαταλελειμμένα σπίτια και σου έβγαζε μια αίσθηση σαν να ήσουν σε ταινία τρόμου! Έχοντας πει όλα αυτά και τώρα που τα ξανασκέφτομαι θα πήγαινα πάλι στη Βουλγαρία για να δω καινούρια μέρη, μιας και είναι κοντά στη χώρα μας και θα ήθελα να κάνω μια βόλτα στην πρωτεύουσα της Βουλγαρίας, στη Σόφια.

Ελπίδα: Δυστυχώς, δεν έχω καταφέρει να ταξιδέψω στο εξωτερικό ακόμη. Μόλις, όμως, μου δοθεί η ευκαιρία θα είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνω! Όνειρο ζωής για μένα είναι ένα ταξίδι στο Παρίσι. Λατρεύω αυτήν την αίσθηση παραμυθιού που αποπνέει, το ρομαντισμό. Το αγάπησα ακόμη περισσότερο όταν μελετούσα και μάθαινα τη γαλλική γλώσσα. Επίσης, άλλο ένα ταξίδι που θέλω να κάνω οπωσδήποτε, είναι σε κάποια Ασιατική χώρα. Να γνωρίσω εντελώς διαφορετικούς λαούς και κουλτούρες, να επισκεφτώ αυτά τα μοναδικά τοπία, να γευτώ την ξεχωριστή και ιδιαίτερη κουζίνα τους και να έρθω σε επαφή με τις συνήθειες τους.

 

Loka Traveller, συνέντευξη
Πηγή εικόνας: αρχείο Loka Travellers | Γενί Τζαμί Κομοτηνή

Ποιος είναι ο επόμενος προορισμός του ταξιδιωτικού σας χάρτη;

Πρώτος προορισμός που έχουμε ήδη σχεδιάσει είναι να επισκεφτούμε το καλοκαίρι τη Μάνη. Θα θέλαμε να πάμε σε κάποιο από τα υπέροχα νησιά μας, ίσως τη Μήλο και να δούμε από κοντά αυτό το υπέροχο σεληνιακό τοπίο ή την Ικαρία και να εξερευνήσουμε τις παραλίες της και να βρεθούμε σε κάποιο από τα ξακουστά πανηγύρια (που μας έχουν λείψει τόοοοσο πολύ με αυτή την κατάσταση). Βέβαια, αυτά είναι ενδεικτικά, γιατί αν το σκεφτούμε (έστω και στιγμιαία) δεν υπάρχει μέρος που να μην θέλουμε να πάμε… Η Ελλάδα μας είναι πανέμορφη!
 

Υπάρχει κάτι ακόμη που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας;

Ελπίζουμε στο μέλλον να μας δοθεί η ευκαιρία να γυρίσουμε όλο τον κόσμο! Ευχόμαστε να έχει όλος ο κόσμος υγεία, να μη χάσει ποτέ την ελπίδα του, την αισιοδοξία του και να μην πάψει ποτέ να ονειρεύεται! 

Loka Traveller, συνέντευξη
Πηγή εικόνας: αρχείο Loka Travellers | Παλιό Λιμάνι Ρεθύμνου


Ευχαριστούμε πολύ τις Loka Travellers για αυτήν τη συνέντευξη και το φωτογραφικό υλικό!

Μπορείτε να τις ακολουθήσετε στα social media:

ig: loka_travellers 

ig Κατερίνας: lwni.k

ig Ελπίδας: _katsiavou


Επιμέλεια συνέντευξης: Αθανασία Σκόνδρα







Δημοφιλείς αναρτήσεις