ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΞΕΝΑΓΟ ΕΥΓΕΝΙΑ

 

Ευγενία, santoriniguide.gr
Προσωπικό αρχείο Ευγενίας

Η Ευγενία ή αλλιώς santorini guide, είναι μια έμπειρη ξεναγός που ζει στη Σαντορίνη, το μέρος που μεγάλωσε και που κάθε χρόνο υποδέχεται χιλιάδες επισκέπτες και τουρίστες. Το τελευταίο διάστημα έχει δημιουργήσει το δικό της λογαριασμό στο instagram εν ονόματι santoriniguide.gr και δίνει πληροφορίες για το γνωστό κυκλαδίτικο νησί. Όπως δηλώνει: Ζούμε σε μια από τις ομορφότερες χώρες του κόσμου και θεωρώ ότι εμείς ως «πρεσβευτές» ξεναγοί οφείλουμε να δείχνουμε στον κόσμο την πραγματική Ελλάδα, με όλο το μεράκι, τις γνώσεις μας και τον επαγγελματισμό.   

Παρακάτω η Ευγενία παραχωρεί μια συνέντευξη στο Guida Blogspot και αναφέρεται στο επάγγελμα του ξεναγού, τη virtually ξενάγηση, τους μη διπλωματούχους ξεναγούς που προβάλλουν την Ελλάδα με εσφαλμένο τρόπο, πως ξεκίνησε η αγάπη για την ιστορία και τη ξενάγηση, τη σημασία της Σαντορίνης και τις εθνικότητες που την επισκέπτονται, το περίφημο κρασί του νησιού, το άγνωστο μέρος του νησιού και πολλά ακόμη.

 


 Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς. Ποια η αφορμή για να ξεκινήσετε να μοιράζεστε, μέσω του nstagram λογαριασμού σας, πληροφορίες για το νησί σας τη Σαντορίνη;

Χαίρεται! Είμαι η Ευγενία και είμαι διπλωματούχος ξεναγός. Η δουλειά μου είναι για εμένα μια από τις μεγάλες αγάπες της ζωής μου! Είμαι τυχερή που κάθε μέρα ξυπνάω σε ένα από τα ομορφότερα μέρη του κόσμου και ζω κάνοντας αυτό που αγαπώ! Από την άλλη ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας και των social media. Ενημερωνόμαστε, μοιραζόμαστε στιγμές, προβληματισμούς και σκέψεις,  επικοινωνούμε, κρατάμε ένα είδος προσωπικού ημερολογίου, χαλαρώνουμε, χαζεύουμε, αναζητούμε πηγές έμπνευσης. Τον τελευταίο ένα μισή χρόνο, λόγω των συνθηκών που όλοι βιώνουμε δυστυχώς η βιομηχανία του τουρισμού γενικότερα και ο κλάδος των ξεναγών ειδικά έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα. Ούσα άνεργη  όλο αυτόν τον καιρό ένιωσα λίγο χαμένη, απομονωμένη, στο περιθώριο και σίγουρα μη παραγωγική. Η έλλειψη της δουλειάς μου ήταν τεράστια. Αυτό που μου έλειπε ήταν το να επικοινωνώ και να γνωρίζω νέα άτομα, να μοιράζομαι τη γνώση, την αγάπη και το μεράκι μου για τα ενδιαφέροντα μου και να συλλέγω εμπειρίες. Μου έλειπε παρά πολύ να μοιράζομαι τις ομορφιές του νησιού μου και της χώρας μου, την ιστορία, την τέχνη, τον πολιτισμό, τις παραδόσεις που τόσο αγαπώ  αλλά και τα στοιχεία της καθημερινότητας που μας κάνουν μοναδικά γοητευτικούς. Το  “Greek life style”  όπως λένε και οι ξένοι μας.

Ακόμα και οι βόλτες μου στην Σαντορίνη δεν είχαν τη χαρά, το ενδιαφέρον, το νόημα και το φως που είχαν προηγουμένως. Από την άλλη ένιωσα θυμό καθώς το κράτος ουσιαστικά μας αγνοεί (έχουμε λάβει την ελαχιστότατη στήριξη) και ένιωσα ότι ήταν καθήκον μου να προβάλλω πέρα από τη χώρα μου και το επάγγελμα μου. Αν και νομοθετημένο δεν είναι λίγες οι φορές που καταπατείται. Δυστυχώς, τον τελευταίο καιρό και ιδιαίτερα στα social media παρατηρώ ένα κύμα  αυτοαποκαλούμενων «ξεναγών» που έχοντας διαβάσει δυο - τρία τυχαία άρθρα στο διαδίκτυο, στην καλύτερη των περιπτώσεων, κατονομάζονται ξεναγοί. Θεώρησα ότι όφειλα να ενημερώσω και να ευαισθητοποίηση  τους ανυποψίαστους επισκέπτες της χώρας μας. Ζούμε σε μια από τις ομορφότερες χώρες του κόσμου και θεωρώ ότι εμείς ως «πρεσβευτές»  οφείλουμε να δείχνουμε στον κόσμο την πραγματική Ελλάδα, με όλο το μεράκι, τις γνώσεις μας και τον επαγγελματισμό.  

 

Από τη στιγμή που λόγω συνθηκών δεν γινόταν να ασκώ το επάγγελμα μου κανονικά σκέφτηκα να το «ασκώ» virtually. Φυσικά απέχει παρά πολύ από το πραγματικό αλλά κάνω ότι καλύτερο μπορώ! Στόχος μου είναι να προωθώ το νησί μου και την χώρα μας, να τους υπενθυμίζω σε όσους με ακολουθούν ότι όλο αυτό θα περάσει σύντομα και ότι εμείς θα είμαστε εδώ να τους καλωσορίσουμε! Επιπλέον, θεωρώ παρά πολύ σημαντικό να καταστεί ο λογαριασμός μου στο Instagram ως ένα σημείο αναφοράς όπου οι τουρίστες θα μπορούν να ενημερωθούν ουσιαστικά και σωστά από έναν επαγγελματία του κλάδου ο οποίος αγαπά τόσο το νησί του και τη χώρα του όσο και το επάγγελμα του. Δυστυχώς, υπάρχουν λογαριασμοί από ανθρώπους που χρησιμοποιούν το brand name Σαντορίνη, δηλώνοντας ξεναγοί ή ειδικοί ενώ στην ουσία δεν έχουν ούτε την κατάρτιση, ούτε την γνώση ούτε το δικαίωμα να κάνουν τέτοιο, προβάλλοντας το νησί και την Ελλάδα με έναν εντελώς εσφαλμένο τρόπο. Παραθέτουν λανθασμένες πληροφορίες που έχουν ως σκοπό το άμεσο κέρδος δρώντας παράνομα. 

 

Αυτό που θέλω είναι να δείχνω σε όσους με έχουν τιμήσει επιλέγοντας να παρακολουθούν τη δραστηριότητα μου, την αληθινή Ελλάδα, την αληθινή Σαντορίνη, να τους χαρίζω αληθινές και όμορφες εικόνες, να τους κλέβω ένα χαμόγελο κάθε μέρα και να τους κάνω να λαχταρούν να επισκεφτούν το νησί μου! Επίσης, να προωθώ το επάγγελμα του ξεναγού το οποίο βάλλεται και αδικείται. Στην Ελλάδα το επάγγελμα του ξεναγού είναι νομοθετημένο και ασκείται νόμιμα, με ότι αυτό συνεπάγεται, αποκλειστικά και μόνο από τους διπλωματούχους ξεναγούς οι οποίοι είναι διαπιστευμένοι από το ελληνικό κράτος.



Ποια η σχέση σας με τον τουρισμό;

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον τουρισμό! Προέρχομαι από μια οικογένεια που δραστηριοποιείται στον τουρισμό από πολύ παλιά όποτε θεωρώ ότι είναι πλέον γονιδιακό (γέλια). Ωστόσο, κανείς στην οικογένεια μου δεν είναι ξεναγός. Από μικρή με ενθουσίαζε η ιστορία και η μυθολογία. Ήμουν πάντα περίεργη και ήθελα να γυρίζω, να ανακαλύπτω και να μαθαίνω. Οι δάσκαλοι μου είχαν εντοπίσει ότι είχα μια έφεση στις ξένες γλώσσες. Πρέπει να ήμουν 7 - 8 χρόνων όταν κατά τη διάρκεια μιας σχολικής εκδρομής στο Ναύπλιο είδα για πρώτη φορά μια ξεναγό εν δράση! Θυμάμαι  ποσό πολύ με είχε εντυπωσιάσει  με τις γνώσεις της, την επικοινωνιακή της ικανότητα, την απίστευτη ενέργεια της, την όρεξη της, και το στυλ της (γέλια), και εκεί αποφάσισα ότι αυτό θέλω να κάνω και εγώ στην ζωή μου. Βέβαια , για κάποιο ανεξήγητο λόγο όλοι προσπαθούσαν να με αποτρέψουν, χωρίς να γνωρίζουν ουσιαστικά. Χαίρομαι που δεν άκουσα κανέναν πέρα από τους γονείς μου που πάντα με στήριζαν!

 

Ευγενία, santoriniguide.gr
Προσωπικό αρχείο Ευγενίας | Σαντορίνη


Πιστεύετε ότι θα υπάρχει σεζόν αυτό το καλοκαίρι;

 

Μακάρι να ήξερα! Αυτό που αντιλαμβάνομαι από τα μηνύματα που δέχομαι είναι ότι υπάρχει ένα έντονο ενδιαφέρον. Ωστόσο υπάρχουν και κάποιες «τεχνικές» λεπτομέρειες που προβληματίζουν τους ενδιαφερόμενους με αποτέλεσμα να μην προβαίνουν εύκολα σε κρατήσεις.  Οι ερωτήσεις που δέχομαι έχουν να κάνουν κυρίως με διαδικαστικά θέματα: «θα υποβληθώ σε καραντίνα;», «μπορώ να κάνω το pcr test και ποσό κοστίζει;»  «θα μπορέσω να ταξιδέψω από νησί σε νησί;». Ωστόσο τα μηνύματα που λαμβάνω από τις κρατήσεις εξακολουθούν να  είναι αντικρουόμενα. Σήμερα για παράδειγμα έλαβα δυο νέες κρατήσεις, μια για τον Ιούλιο και μια για τον Οκτώβριο, γεγονός που με χαροποίησε αλλά και μια ακύρωση για το μοναδικό τουρ που είχα προγραμματισμένο για τον Μάιο... 

 

Φαίνεται ότι ο κόσμος θέλει πολύ να ταξιδέψει και η Ελλάδα είναι στις κορυφαίες τους προτιμήσεις αλλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να οριστικοποιηθούν. Θα ήθελα να υποδεχτούμε τους επισκέπτες δείχνοντας τον καλύτερο εαυτό μας, να τους κάνουμε να νιώσουν ότι έχουν έρθει σε μια ισχυρή, σύγχρονη και σοβαρή χώρα που αντιμετωπίζει αυτές τις πρωτόγνωρες καταστάσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Εξάλλου το έχει αποδείξει στην μακραίωνη ιστορία της. Μια χώρα που σέβεται  τόσο τους πολίτες όσο και τους επισκέπτες της. Θέλω να είμαι αισιόδοξη αλλά και ρεαλίστρια. Αναμένω με αγωνία τα νέα πρωτόκολλα, ελπίζοντας ότι τη φετινή σεζόν θα ληφθούν οι απαραίτητες αποφάσεις που θα καταστήσουν δυνατή την διεξαγωγή περιηγήσεων και να είναι βιώσιμο και πάλι το επάγγελμα του ξεναγού. 

 

Φανταστείτε ότι πέρσι οι περισσότεροι συνάδελφοί μου δε δούλεψαν ούτε μια ημέρα. Ελπίζω φέτος το κράτος να μεριμνήσει ώστε η οικονομική ενίσχυση που δε λάβαμε να αντισταθμιστεί με πρωτόκολλα που θα μας επιτρέψουν να εργαστούμε με ασφάλεια. Αυτήν τη στιγμή που μιλάμε ο μέγιστος αριθμός ξεναγουμένων είναι 8 άτομα στα μουσεία και 15 στους ανοιχτούς αρχαιολογικούς χώρους. Δηλαδή αν έχω ένα γκρουπ 6, 15, 25 ατόμων επιτρέπεται να ξεναγήσω μόνο τους δυο. Αντιλαμβάνεστε ότι αυτό είναι απαγορευτικό. Ευελπιστούμε και αναμένουμε να αλλάξει σύντομα, να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα, όπως έχουν ληφθεί για τις περισσότερες επιχειρήσεις και δραστηριότητες και να μπορούμε επιτέλους να εργασθούμε και να βιοποριστούμε με ασφάλεια και αξιοπρέπεια.  Παρ' όλα αυτά δηλώνω αισιόδοξη και έτοιμη!


 Γνωρίζετε ποιες είναι οι εθνικότητες που επισκέπτονται τη νησί σας τη Σαντορίνη;

 

Η Σαντορίνη είναι ένας διεθνής προορισμός. Είναι ιδέα, είναι το όνειρο εκατομμυρίων ανθρώπων από όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια κυρία από την Ινδία, γύρω στα 55, η οποία στο τέλος της ξενάγησης μας με αγκάλιασε, με ευχαρίστησε και ξέσπασε σε κλάματα καθώς, όπως μου είπε, ονειρευόταν αυτήν την ημέρα, από την ηλικία των 5 όταν είχε πρωτοδεί τους διάσημους μπλε τρούλους σε μια φωτογραφία και ονειρευόταν να τους δει από κοντά.  

 

Η πραγματικότητα μού είπε ξεπέρασε τις προσδοκίες της και η ίδια ήταν πολύ συγκινημένη. Το 2019 υπήρξε μια εξαιρετική σεζόν, καταγράφηκε ένα ρεκόρ αφίξεων που ξεπερνούσε τους 2 εκ. τουρίστες από όλον τον κόσμο. Σε γενικές γραμμές κατά τους χειμερινούς μήνες και στην αρχή της σεζόν είναι η εποχή που μας επισκέπτονται άτομα νεαρότερης ηλικίας, σπουδαστές και πολλοί Ασιάτες.   Συνήθως ,γύρω στο Πάσχα βλέπουμε τους πρώτους Ευρωπαίους και Αμερικανούς, Ιταλοί κατακλύζουν το νησί μας τον Αύγουστο κυρίως, Ιάπωνες προς το τέλος της σεζόν και ούτω καθεξής. Επισκέπτες από όλη την υφήλιο μας επισκέπτονται και με τα κρουαζιερόπλοια. Για να μην αναφερθώ στους γάμους και τους honey mooners. Τέλος, ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι  θα γνώριζα και θα ξεναγούσα  (σπάνιους) επισκέπτες από τα νησιά Φερόες και ότι θα έκανα φίλους από την Κόστα Ρίκα,  την Ινδονησία και πολλά αλλά μέρη.

 


 

Ευγενία, santoriniguide.gr
Προσωπικό αρχείο Ευγενίας | Σαντορίνη

 

 

Αν ερχόμουν στο νησί σας, ποια θα ήταν τα δυο μέρη που θα με συμβουλεύατε να
επισκεφθώ οπωσδήποτε;

 

Αχ δυο μέρη! Ολόκληρο το νησί είναι μοναδικό. Κάθε γωνία της Σαντορίνης σε συγκλονίζει με την ομορφιά της, την ιδιαιτερότητα της και την ιστορία της. Αν έπρεπε να προτείνω μόνο 2 μέρη το ένα θα ήταν σίγουρα ο αρχαιολογικός χώρος του Ακρωτηρίου. Λίγοι γνωρίζουν ότι στη νότια πλευρά της Σαντορίνης, κάτω από τόνους ηφαιστειακής στάχτης και τέφρας, έχει ανακαλυφθεί μια από τις αρχαιότερες και πιο σημαντικές πόλεις του κόσμου. Το Ακρωτήρι καταστράφηκε πριν από 3.600 χρόνια εξαιτίας μιας από τις ισχυρότερες ηφαιστειακές εκρήξεις που έχουν συμβεί στην ιστορία της ανθρωπότητας. Παρόλα αυτά έχει διατηρηθεί σχεδόν ανέπαφο. Είναι η προϊστορική Πομπηία! 

 

Οι προϊστορικοί κάτοικοι του Ακρωτηρίου είχαν αναπτύξει έναν μοναδικού πολιτισμό, ήταν χαρούμενοι, ισχυροί, πλούσιοι και κοσμοπολίτες και ακόμη και σήμερα μας εντυπωσιάζουν με τα επιτεύγματα τους και μας διδάσκουν. Λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι ο επισκέπτης θα επισκεφθεί την παραμυθένια Οία και τα Φηρά θα τους πρότεινα να επισκεφτούν και τους υπόλοιπους οικισμούς που ίσως δεν είναι και τόσο γνωστοί παρόλα αυτά είναι υπέροχοι. Η Σαντορίνη είναι ένα μέρος μαγικό και 2-3 μέρες δεν είναι αρκετές. Για να την εξερευνήσει κάνεις, να αφεθεί στην μαγεία και την μοναδική της ενέργεια θα πρότεινα να περπατήσει στα παλιά μονοπάτια, να την αγναντέψει από στεριά και θάλασσα και να «χαθεί» στην ομορφιά της! 

 

 Όπως είναι γνωστό η Σαντορίνη εκτός από το ηλιοβασίλεμά της, ξεχωρίζει και για τα
κρασιά της λόγω του κόκκινου εδάφους της. Ποια η σχέση σας με τα κρασιά; Ποια είναι
το καλύτερο οινοποιείο του νησιού;


 

 Τα κρασιά της Σαντορίνης είναι όντως μοναδικά. Το ηφαιστειακό terroir και οι ιδιαίτερες κλιματικές συνθήκες κάνουν το ασύρτικο και τις υπόλοιπες ποικιλίες που καλλιεργούνται στο νησί να δίνουν κρασιά με ιδιαίτερο χαρακτήρα. Στο νησί υπάρχουν 19 οινοποιεία, το καθένα με τη δίκη του ιστορία, προσωπικότητα και φιλοσοφία. Λατρεύω το κρασί και έχω ολοκληρώσει με επιτυχία το δεύτερο επίπεδο του wspc.  Για μένα, το κρασί είναι έργο τέχνης σε μπουκάλι. Σέβομαι και εκτιμώ ιδιαίτερα όλους τους αμπελουργούς και οινοποιούς. Θα πρότεινα σε όλους να δοκιμάσουν τις διαφορετικές εκδοχές του ασύρτικου: σε δεξαμενή ή σε παλαιωμένο βαρέλι, φτιαγμένο με παραδοσιακές ή πιο μοντέρνες οινοποιήσεις. Θα εκπλαγούν από τα αρώματα και τον χαρακτήρα της αρχαιότατης ποικιλίας.  Επίσης , διαφορετικές χρονιές του εμβληματικού vinsanto αλλά και τις πιο σπάνιες ποικιλίες, όπως το αηδάνι, μαντηλαριά, και το μοναδικό κατσανό που είναι και το αγαπημένο μου.

 


Ποσό συχνά ταξιδεύετε; Μπορείτε να μας πείτε μερικά μέρη που έχετε εξερευνήσει;

 

Θεωρώ ότι τα ταξίδια είναι πραγματικά μια επένδυση που μας κάνει πιο πλούσιους! Δε μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς να ταξιδεύω, όποτε καταλαβαίνετε ποσό δυσκολεύομαι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Παντοτινά αγαπημένος προορισμός είναι η Ιταλία, η bel paese όπως της αποκαλούν και οι ίδιοι οι Ιταλοί, που μαζί με την Ελλάδα είναι για μένα η ομορφότερη γωνία του πλανήτη. Το τελευταίο ταξίδι που έκανα στα τέλη του 2019 ήταν ένα road trip στην Ιορδανία και το Ισραήλ. Υπέροχα μέρη, υπέροχη παρέα, υπέροχη εμπειρία! 

 

 Έχετε ξεχωρίσει κάποιον ελληνικό προορισμό;

 

 

Η φοίτηση μου στην σχολή ξεναγών ήταν πραγματικά μια από τις πιο δυνατές, σημαντικές και όμορφες εμπειρίες της ζωής μου. Είχα την τιμή και τη χαρά να διδαχτώ από τους καλύτερους καθηγητές, να ξεναγηθώ από κορυφαίους ξεναγούς και να  εξερευνήσω σπιθαμή προς σπιθαμή όλη την Ελλάδα. Με βεβαιότητα σας λέω ότι η χώρα μας είναι πανέμορφη και διαθέτει τα πάντα! Λίγη οργάνωση και όραμα της λείπει αλλά είμαι αισιόδοξη και ως προς αυτό. Λατρευτώ το φως των Κυκλάδων και την άγρια ομορφιά  «της άγονης γραμμής», θεωρώ συγκλονιστική εμπειρία τον γύρο της Πελοποννήσου, η Κρήτη μας είναι μοναδική όπως και η Ήπειρος.  Θα ήθελα να δω περισσότερο κόσμο να εξερευνεί και να ανακαλύπτει την μοναδική Ημαθία και την ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας που δυστυχώς δεν είναι αρκετά προβεβλημένη. Η Ημαθία με τα πλούσια νερά, τους φοβερούς αρχαιολογικούς χώρους, την οργιώδη βλάστηση, τις ανθισμένες ροδακινιές και κερασιές την άνοιξη, τα γαργάρα νερά, τις μοναδικές παραδόσεις, το μεγάλο ξινόμαυρο και τους φιλόξενους κατοίκους θα μπορούσε να καταπλήξει ακόμη και τον πιο απαιτητικό επισκέπτη και να του προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία.



 Ποιο θα είναι το επόμενο ταξίδι σας μετά την καραντίνα;

Χαχα! Θέλω να πάω παντού! Η ατμόσφαιρα, τα χρώματα και τα αρώματα της μέσης Ανατολής μιλάει στην καρδιά μου. Έχω αφήσει στα σκαριά ένα ταξίδι στη Βιρμανία που ελπίζω να πραγματοποιηθεί σύντομα. Θλω πολύ να επισκεφτώ το Θιβέτ ενώ δεν θα έλεγα όχι και σε ένα road trip στην California.

Ευγενία, santoriniguide.gr
Προσωπικό αρχείο Ευγενίας


Με τι απασχολείστε στον ελεύθερο σας χρόνο;


Στον ελεύθερο μου χρόνο μου αρέσει να γυμνάζομαι, να πηγαίνω για περπατήμα και γενικά να είμαι σε επαφή με τη φύση και τους ανθρώπους. Δεν είμαι καθόλου μοναχική, μου αρέσει συνεχώς να κινούμαι, να γνωρίζω, να μαθαίνω, κατά την διάρκεια της βόλτας μου θα πιάσω κουβέντα π.χ. με τον αγρότη που θα συναντήσω να κλαδεύει στο χωράφι του και θα προσπαθήσω να καταλάβω τη φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από τις φαινομενικά απλές κινήσεις. Σίγουρα θα βρω κάτι να τους ρωτήσω, κάτι που θα μου εξάψει την περιέργεια και το ενδιαφέρον να μάθω κάτι καινούργιο, να καταλάβω κάτι το οποίο θα μετουσιώσω στην καθημερινότητα και στην ξενάγηση. Διαβάζω συνεχώς, θέλω να μαθαίνω και ο νέος μου στόχος για φέτος είναι να μάθω να κάνω πατίνια (γέλια) και να καταφέρω να εντάξω, επιτέλους, το διαλογισμό στην καθημερινότητα μου. 


 Τί δε γνωρίζουμε για την Ευγενία;

 

Χμμμ! Να σας πω την αλήθεια και εγώ η ίδια προσπαθώ να με γνωρίζω μέρα με την μέρα. Είμαστε πολύπλοκα απλοί. Ένα από τα πράγματα που ίσως να μη γνωρίζετε είναι ότι λατρεύω τα ζώα και δε μπορώ να ανεχτώ με τίποτα την κακοποίηση των ζώων. Είναι κάτι που με θυμώνει παρά πολύ. Από τη στιγμή που τα ίδια δεν αρθρώνουν λόγω ενστικτωδώς, παίρνω το ρόλο για εκείνα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια σχολική εκδρομή στο πρόγραμμα της οποίας συμπεριλαμβανόταν, δυστυχώς,  και μια επίσκεψη σε γνωστό πάρκο. Αναγκαστικά κλήθηκα να παρακολουθήσω και εγώ το show με τα δελφίνια, το τέλος αυτού του «show» με βρήκε με δάκρυα στα μάτια, από την οργή μου για όσα αναγκάζονται να υποστούν αυτά τα υπέροχα και πανέξυπνα πλάσματα. Ευτυχώς, έκανε κρύο όποτε το κάλυψα. Έχω μια ιδιαίτερη σχέση με τη δικαιοσύνη και την ελευθερία.



Ποιοι είναι η μελλοντικοί σας στόχοι;

 

Ο βασικός μου στόχος είναι πολύ απλός: Θέλω κάθε μέρα να εξελίσσομαι, να γίνομαι καλύτερη, να βελτιώνομαι. Έχω σαν πρότυπο τους φωτεινούς ανθρώπους - φάρους της ζωής μου που με τη δύναμη τους, τη στάση , τις αξίες, τις πράξεις τους και την αγάπη τους με εμπνέουν, με στηρίζουν και μου δείχνουν το δρόμο. Τους ευχαριστώ, τους αγαπώ και κάνω ότι μπορώ για να βοηθάω όσο γίνεται κι εγώ τους συνανθρώπους μου και να εμπνέω με την δική μου στάση ζωής! Θέλω να ταξιδέψω σε όλον τον κόσμο και να είμαι ανοιχτή στα μαθήματα - εμπειρίες που μπορώ να πάρω.

Ευγενία, santoriniguide.gr
Προσωπικό αρχείο Ευγενίας | Σαντορίνη

 

 

Eυχαριστούμε πολύ την Ευγενία για αυτήν τη συνέντευξη και το φωτογραφικό υλικό!

Mπορείτε να βρείτε την Ευγενία στα social media:

instagram: santoriniguide.gr


Επιμέλεια συνέντευξης: Αθανασία Σκόνδρα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις